40 minuter och 100 kr senare...

Kom jag ÄNTLIGEN upp till ringvägen nere från ramunder skolan. Ni som bor i Söderköping vet hur kort bit det är att gå,
men min kära rygg har låst sig igen så jag kunde inte gå.
Försökte hitta nån som kunde köra, men såklart så hade den ena ingen bil, den andra satt i möte osv, osv.
Till slut kom Lollo i alla fall, tack Lollo! Vi båda blev varandras räddning, jag behövde skjuts och Lollo behövde verkligen pengarna. Så lite tur hade jag i alla fall. 

Så måste jag ju bara säga GRATTIS till jossan, glad för din skull gumman! Hoppas verkligen att det går bra nu :)


Men hur ofta har man kryptonit runt halsen då?! ;)


Förlåt gumman, men tycker du är såååå söt på den här bilden xD

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack älskling <3

2009-04-28 @ 12:18:30
URL: http://joosefineej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0