hoppas på att vädret blir bättre!

Hoppas att det blir lite bättre väder så att jag, annika och resten av gänget kan åka till klarsjön idag :)
Så skönt nu när det börjar bli riktigt varmt och gott väder så man kan sitta ute i solskenet och bara lata sig.
Måste ta tag i att ringa till plusgymnasiet också.
Vill verkligen gå där, högskolekompetens och utbildad stylist blir man, men kanske är jag för gammal, så det suger lite i så fall! Känner verkligen att jag hade varit motiverad till att plugga det så det är jätte tråkigt om jag inte kan göra det.
Får försöka hitta nått annat då, men vet ju inte riktigt vad jag vill.
Känns så onödigt att slösa både tid o pengar på nått som jag inte är säker på.
Men men, det löser sig nog :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0