mumsig middag =)

Igår kväll stog jag i köket och funderade på vad jag skulle göra för mat,
jag hade redan bestämt mig för lax, men vad skulle jag ha till?
Det slutade med att jag stekte laxen i småbitar med lök, vitlök, majs och champinjoner.
Till det hade jag couscous och kokt broccoli med lite cremé fraiche.
Det blev faktiskt riktigt gott, men jag har alltid älskat att laga mat och komma på nya maträtter.
lägger upp en bild på det sen, tyvärr dålig kvalité då jag va tvungen att ta med mobilen för batteriet i min kamera är slut =(

Tidigare på kvällen var vi i klarsjön, helt okej =) Stoffe blev väldigt blöt, ofrivilligt, och annika badade väldigt frivilligt.
Tyvärr missade vi att ta kort där ute.
Idag vet jag inte vad jag ska ta mig för faktiskt. Johan kommer vid tre-fyra och hämtar resten av sina saker.
så måste packa ihop det så han bara kan plocka med sig dom.
måste försöka få tag i rektorn på skolan där jag vill gå med. Lättare sagt än gjort..
Kommer hel tiden till en telefonsvarare som säger att han inte kan ta samtalet för tillfället =/
Men skam den som ger sig!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Kommer på lax!

2009-04-29 @ 11:39:07
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: emma

hoppas du har en fin dag (:

2009-04-29 @ 13:42:55
URL: http://metrobloggen.se/Obscene

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0