Skaldjurs middag :)

Försov mig alldeles för mycket i morse. Börjar bli sjuk och har förfärligt ont i ryggen så det är nog därför.
Vaknade med panik "skiiiiiiiiiiiiit" men sen kom Filippa och gosa med mig så då blev allt bättre :)
Nu sitter jag ute hos min mamma på landet, hela familjen är här.
Det blir skaldjurs middag! MUMS :D Älskar alla skaldjur!
Ska sova här tills imorgon för då kommer Sten och Louise på middag och Louise ville väldigt gärna träffa mig.
Älskar den ungen! Eller, unge och unge, kan man nog inte säga längre hon är ju faktiskt 13 nu.
Tiden går undan. kommer ihåg när hon va liten och jag brukade vara barnvakt åt henne.
Lägger upp bilder från idag imorgon eller på lördag, har inte min sladd till kameran här =/
Ta hand om er alla sålänge!
Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0